Organisation- and Leadership Development

Je moet een vraag invullen voor de vergelijking met het onderzoek...

Wanneer zeg jij ‘stop’?

Hoe lang tolereer je gedrag waar je je eigenlijk vreselijk aan ergert, waar je tenen van krommen of dat je een knoop in je maag bezorgt? Hoe lang accepteer je nog dat een collega zijn afspraken met jou niet na komt of voortdurend te laat de vergadering binnen stapt? Mag een teamleider zich openlijk beklagen over het lopende veranderprogramma? En mag je leidinggevende zich ‘en plein publique’ negatief over je blijven uitlaten?

Gytha Heins van Be7 is bezig met een grootschalig onderzoek naar aanspreekgedrag. Daarin heeft zij onder andere een online enquete uitgevoerd onder meer dan 500 ervaren leidinggevenden in Nederlandse organisaties. We bieden jou graag de kans jezelf met hen te vergelijken. Na het invullen van jouw antwoord op acht vragen, kun je bekijken hoe de gemiddelde Nederlandse manager hierop heeft gescoord. En aan het eind ontvang je een PDF met een aantal conclusies en aanbevelingen...

Het invullen kost je ongeveer 5 minuten. Succes!

Stop

Bezig met laden...

Foutmelding.

Er is helaas een fout opgetreden.

Disclaimer

De resultaten van deze vragenlijst worden niet gebruikt voor commerciële- of onderzoeks doeleinden, maar alleen om een terugkoppeling te geven aan de invuller van de vragenlijst. Emailadressen die worden ingevuld voor het aanvragen van meer informatie, worden alleen bewaard om mogelijk vervolgresultaten uit het onderzoek te delen.

Algemene Voorwaarden

De antwoorden op een aantal vragen uit deze vragenlijst zijn afgezet tegen de resultaten van de online steekproef onder meer dan 500 ervaren Nederlandse leidinggevenden. Aan de resultaten van deze vragenlijst kunnen geen rechten of plichten worden ontleend. De weergegeven tekst is slechts een gedeeltelijke momentopname. Be7 en Gytha Heins zijn niet aansprakelijk voor de gevolgen van activiteiten die op basis van deze testuitslag worden ondernomen. Om een volledig beeld te krijgen van uw competenties en ontwikkelpunten met betrekking tot het aanspreken van uw medewerkers en collega's zijn aanvullende gesprekken en mogelijk 360 graden feedback of een assessment noodzakelijk.