×

Diensten

Er zijn verschillende opties om met aanspreken aan de slag te gaan. Hieronder vind je een illustratie van de mogelijkheden.

 

Interactieve lezing of webinar

Gytha verzorgt lezingen en masterclasses. Tijdens deze interactieve bijeenkomsten deelt zij de belangrijkste resultaten uit haar onderzoek en draagt ze een aantal suggesties aan om het makkelijker te maken elkaar aan te spreken op gedrag. Op verzoek is de interactieve lezing ook beschikbaar in een online (webinar) uitvoering.

Voor kleine én grote groepen. Duur tussen de 50 en 90 minuten, afhankelijk van de behoefte en de gewenste output. Voor de webinar uitvoering adviseren wij 90 minuten te reserveren.




Lees verder

E-Learning

Wil je liever online en op het door jou gekozen moment leren hoe je meer impact maakt als je iemand aanspreekt? En hoe je je team daar in mee krijgt? Kies dan voor het e-learning pakket. Binnenkort live. Naar wens aan te vullen met fysieke bijeenkomsten en ook te volgen met je hele team. Meer informatie vind je hier.




Lees verder

(Management) Teamcoaching

Het hart van onze dienstverlening. Effectieve (management)teams houden elkaar scherp op (on)gewenst gedrag en het nakomen van afspraken. Maar dat is niet zonder risico en dus makkelijker gezegd dan gedaan. Gytha helpt de transparantie te vergroten en het vertrouwen te verbeteren. Stap voor stap, terwijl gewoon de zaken besproken worden die op dat moment op de agenda staan.

Duur: vijf tot zeven bijeenkomsten van een halve dag, verspreid over vijf tot negen maanden. Individuele coaching kan hier onderdeel van uit maken.




Lees verder

Workshops & Training

We bieden incompany en open trainingsprogramma’s ‘Aanspreken? Gewoon doen!’.
Er is een workshop van een dag beschikbaar om de eerste bewustwording te creëren en er zijn langere programma’s waarin actief gewerkt wordt aan het verbeteren van het eigen aanspreekgedrag én dat van het team.

Een workshop telt 6 tot 15 deelnemers, al dan niet met de leidinggevende.
Een training is geschikt voor 6 tot 10 deelnemers met een vergelijkbare span-of-control, zonder de direct leidinggevende.




Lees verder

(Cultuur)verandering

Soms is er behoefte aan meer dan een lezing of een training, omdat het gebrek aan aanspreken diep verankerd is in de hele organisatie. Het is onbewust een geaccepteerd onderdeel van de bedrijfscultuur geworden: ‘wij praten er wel over dat we elkaar vaker moeten aanspreken, maar we gaan dat uiteraard niet dóen’. Dan is het belangrijk een consistent proces te ontwerpen, waaraan ook de top deelneemt. We bedenken passende interventies voor de verschillende doelgroepen en haken zoveel mogelijk aan bij reeds bestaande overlegstructuren of lopende programma’s. Uiteraard 100 % maatwerk.




Lees verder